iklan c

Thursday, December 30, 2010

RAHSIA PELANGGAN DARI PENGALAMAN

Anda pasti bersetuju jika saya katakan yang memulakan, membina dan meneruskan operasi perniagaan adalah tiga usaha dalam perniagaan yang tidak semudah seperti dinyatakan dalam pelan perniagaan anda. Ini kerana terdapat begitu banyak rintangan-rintangan dalam perniagaan yang boleh melembabkan atau boleh menguburkan perniagaan anda.

Selain dari faktor-faktor sumber modal kewangan, latihan atau pemilihan lokasi perniagaan (atau kedai), terdapat bermacam-macam lagi faktor-faktor yang menentukan hidup mati perniagaan anda.

Contoh yang sering kita lihat, baca atau dengar:

Harian Metro, 31hb Julai 09, melaporkan - rayuan penjaja, 'Kembalikan Punca Rezeki'. Penjaja rayu XXXXX buka semula tapak pasar malam di Jalan XXXXXXX. Menurut jurucakap penjaja, penjaja pasar malam di situ hilang punca pendapatan apabila pasar malam ditutup atas alasan kerja membina serta melebarkan jalan.

Seorang peniaga di Uptown, asyik termenung sahaja tiap-tiap hari kerana tidak dapat berniaga kerana tiap-tiap hari hujan turun.

Seorang usahawan herba terpaksa menghabiskan ribuan RM setiap bulan membayar sewa tapak ekspo atau pameran untuk membuat jualan. Tiada tapak ekspo, kuranglah pendapatan.

Seorang pengusaha kursus perkahwinan pula terpaksa menghabiskan beribu-ribu RM setiap bulan mengiklan di akhbar untuk mendapatkan peserta-peserta kursus. Tanpa pengiklanan di akhbar (yang memang terkenal dan mahal) tersebut, semakin susutlah peserta kursus setiap minggu.

Dari contoh-contoh di atas, sebagai seorang peniaga atau usahawan, anda perlu mengurangkan jerat konsep 'Kais Hari Makan Hari' dalam perniagaan anda.

Tetapi bagaimanakah caranya anda boleh mengurangkan jerat konsep 'Kais Hari Makan Hari' dalam perniagaan anda?

Sebenarnya terdapat pelbagai strategi dalam perniagaan yang boleh mengurangkan kebergantungan perniagaan terhadap konsep tadi. Bagaimanapun, terdapat satu strategi perniagaan telah menjadi senjata utama syarikat-syarikat besar sejak sekian lama. Mereka mengaut pendapatan dan keuntungan saban tahun hanya dengan senjata ini. Ianya adalah:

'Memaksimumkan penggunaan maklumat prospek dan pelanggan!'
Rahsia Pelanggan Dari Pengalaman

Inilah senjata perniagaan yang masih kurang persaingannya dan masih kurang diamalkan oleh banyak perniagaan kecil dan SOHO. Bunyinya agak susah, tetapi Rahsia Maklumat Pelanggan akan menunjukkan pada anda bagaimana anda boleh mula mengamalkannya dengan mudah dan pantas.

Rahsia Maklumat Pelanggan sebenarnya adalah satu sistem mudah bagaimana anda boleh mengurus dan memaksimumkan penggunaan maklumat prospek dan pelanggan anda supaya anda dapat mengecapi pendapatan perniagaan berulang-ulang tanpa terperangkap dalam konsep 'kais hari makan hari'dan dengan kos yang murah. Sesiapa sahaja boleh melakukannya.

klik disini untuk mendapatkannya
Rahsia Pelanggan Dari Pengalaman

Tidak mahukah anda mengikuti jejak langkah syarikat-syarikat besar yang telah berjaya menjana pendapatan sebegini?

Rahsia Maklumat Pelanggan sedia membantu anda. Rahsia Pelanggan Dari Pengalaman

Traffic Exchange

ClickThru.net Network!