iklan c

Tuesday, April 24, 2012

Program Affiliate Yang Terbaik



Program Affiliate Yang Terbaik
Adalah tajuk yang saya letakkan disebelah kanan.
Terdapat seramai 46 undi yang mengundi secara rela.
Program buat duit internet yang menjadi pilihan pengundi :-
1. ganda10.com - 41%
2. RM20segera.com - 20%
3. SMS Tunai.com - 17%
4. DapatWANG.com - 15%
5. DanaMudah.com - 7%

Pada pemerhatian saya affiliate ataupun resseller yang harga murah menjadi
pilihan di hati bagi mereka yang baru atau ingin memulakan perniaggan di internet.
Daripada 5 yang tercatat di atas hanya tinggal 3 website sahaja yang masih berjalan lagi,
2 lagi tidak dapat dikesan oleh saya. Kemungkinan juga saya
tersalah tekan atau sudah bertukar alamat.
Untuk makluman anda, undian ini dibuka lebih daripada setahun.
Nasib baik blog ini percuma, kalau tidak..mungkin juga telah hilang dari internet juga.
Inilah untungnya blogspot.com, sampai bila-bila boleh ada diruang internet.

Saya harap tulisan saya ini tidak menyakitkan hati kepada sesiapa.
Saya minta maaf banyak-banyak sekiranya ada pengunjung tersinggung.

Traffic Exchange

ClickThru.net Network!