iklan c

Thursday, November 14, 2013

MASALAH RUMAH TANGGA ? / MALU UNTUK BERTERUS TERANG ?

Adakah ANDA Menghadapi Masalah Ini?

Jangan beli jika ianya tidak dapat membantu anda!

Adakah suami anda atau anda sendiri dapat bertahan selama lebih daripada satu jam atau lebih?

Jika ya, apa yang saya tulis di sini adalah tidak relevan untuk anda.

Jika tidak, saya mungkin dapat membantu anda.

Salah satu sebab mengapa isteri tidak dapat puas dengan hanya batang suami anda adalah kerana dia sendiri tidak sedar bahawa batangnya itu tidak cukup kuat untuk isterinya.

NAMUN, isteri perlu menyedarkan suaminya.

Tapi jangan berterus-terang. Bagi klu kepadanya. Kalau tak, egonya jatuh. Nanti merajuk pula suami.

(Selama ini abang ingat ayang puas, rupanya ayang tipu)

Saya tidak mahu perkara di atas berlaku.

Isteri boleh cuba mengambil jam tangan isteri, dan cuba mel.. ba.... suami. Tengok berapa lama dia dapat bertahan. Buat semasa dia bangun.

Cakap kepadanya, ini merupakan "ujian" ketahanan dia. Kurang daripada 10 minit? Cakap kat dia, "cepatnya."

Buat setiap hari, jika boleh.

Setelah suami berasa dia sudah bengang (sebab tak dapat tahan lama), suruh dia baca panduan yang isteri tercinta belikan untuk dia. Ebook Panduan Pancutkan Suami yang isteri belikan untuknya.

Suruh suami mempraktikkan segala teknik yang ada di dalamnya. Kemudian, kata kat dia, "kalau abang rasa abang dah boleh tahan penangan tangan saya. biar saya buat."

Walaupun ada satu minit peningkatan, puji dia! Galakkan dia untuk terus mempraktikkan teknik-teknik yang ada di dalam Ebook Panduan Pancut Suami itu. Ingat, suruh dia praktik SEMUA yang selamat untuknya.

(Ada teknik yang... agak berkontroversi untuk digunakan, jadi jangan gunakannya jika puan rasa ianya tidak selamat!)

Jika ANDA belum membeli Ebook Panduan Pancutkan Suami, sila dapatkan hari ini. Saya masih lagi menawarkan bonus-bonus hebat yang mampu membantu puan untuk lebih puas lagi!

Jangan lambat, kerana saya hanya menawarkan 500 Unit tempahan sahaja sebelum harganya dinaikkan.

Jika lambat, mungkin anda tidak akan dapat bonus tersebut.

Jangan tunggu lagi. Anda boleh mendapatkannya di [ JALAN PENYELESAIAN].

Traffic Exchange

ClickThru.net Network!